Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 25 mars 2011

God morron

Ja nu ligger jag här på sängen med den bästa...Erik vill säga. Han kom tidigt imorse,innan ens mina ögon va riktigt vaken. Så nu har vi käkat frukost,eller rättare sagt så har jag käkat Erik har inte käkat mycket alls han tyvärr. Besvärligt när unga inte ät som dom ska.
Idag ska vi då bege oss till sjukhuset för lite provtagningar,sen upp på Tomas jobb för att köpa lite godis & gofika. De va väldigt viktigt att de va Tomas jobb den här gången,så de få väl bli de då.
Sen hem till Älskade Graninge. Få se vad som händer där,måste på jobbet en snabbis iaf. Så ska Erik hyra några fler böcker oxå.
Ikväll vet jag inte vad som händer,men de visar sej.
Nu ska jag kasta mej genom duschen & sen åka iväg till Sjukhuset.

ses

Inga kommentarer: