Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 13 mars 2011

Piggelin

Idag är jag pigg som en mört,vaknade 7 & kunde inte somna om. Fast jag inte somnade förrän 1-2 nånting. Är inte van att vara själv,de va en konstig känsla att komma hem till en tyst lgh & försöka sova. Men de gick!!

Va ju som sagt chaffis igår & vi va nånstans mitt ute i ingenmans land, i Forse. Jag hade ju på mej mina "Horskor" ett par stövlar med klack,strumpbyxor,svart ballerina kjol,linne,Bollero & en skinnjacka...De va inte de bästa klädval jag gjort,vi skulle nämligen vara ute!! De visste inte jag.
Men eftersom jag tydligen varit Scout i mitt tidigare liv så är jag alltid redo... I bagaget kunde jag plocka fram skotermunderingen ganska omgående,men jag hade inga andra skor med mej. Så där stog jag i förstora täckbyxor(stl xxL),stor jacka & så mina Horskor. De enda jag frös om va ju såklart fötterna. Men vi grillade kebabkött & käkade de i pitabröd med grönsaker & sås. Jättegott va de faktiskt. Surra,titta på barna som körde skoter & 4hjuling & så frös vi såklart.
Sen gick vi in när de blev mörkt. Men vid halv 12 sa mitt arsle upp sej,sån träsmak från kökstolen så då åkte jag & Hanna hem.
Men kvällen va väldigt trevlig iaf,vilket va tur eftersom jag annars hade haft tråkigt.

Idag bli de då Bio med lilleman & Tommy,som överraskning åt lilleman kommer nog även brorsan & Hanna att följa med...om han inte är för bakis & Hanna har hunnit med de hon skulle göra innan. Blir nog en bra dag de här skulle jag tro,satsar på de iaf.

Ses

Inga kommentarer: