Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 11 februari 2010

400

Herregud vad tiden går. 400 inlägg har jag gjort. Har jag nåt Liv?? Nja de är väl tveksamt verkar det som. Men å andra sidan tycker jag att de är skitkul att skriva,blir väl kanske mest Gallimattias av allt & de är mina tankebanor som skenar lite,men jag har inte tvingat nån att läsa. Skriver ju mest Blogg för min egen skull.

Min lediga dag har sett ut som följande.
Hostat hela natten.
Klev upp 6.45 för att fixa iordning Erik för dagis (fick byta dag...han ska va ledig imorgon,4-års kontroll)
8.30 Lämnade av Erik & sen hem en stund.
For till stan & gjorde den osäker en sväng,lunchdejtade Emma & sen hem.
Tanka gjorde jag oxå,provade massa kläder men dom blev kvar på affären *suck*,Vill ha Pengar NU!!!
Men jag kan avslöja att jag redan har sett ut 3 st plagg från Rabalder som kommer att följa med mej hem...vare sej sambon vill eller inte.

Ska snart skala potäter & sen ska vi äta Bräckt skinka,stekt ägg & potäter. Fettigt,onyttigt & precis de jag behöver idag....för att bli kvitt hostan säger vi,rent medicinskt syfte.
Har ju Spritförbud från sambon,så då får man väl ta de näst bästa. Men en whisky eller 2 hade nog varit bättre mot förskylningen....iaf enligt mej.

Är fruktansvärt DANSSUGEN oxå,så jag & Emma har bestämt att vi ska gå på SCOTTS när dom kommer till Hullsta...när de nu va kommer jag ju som vanligt inte ihåg.
BonnyM kommer ju till Solle imorgon 70-80tals fest,men jag jobbar ju Lördag så de blir inget för mej.
Blev ju förskyld förra helgen för att jag gick ut Nykter...de misstaget vill man inte göra om..Nu skojjas jag en sväng här,alla kanske inte försår min ironisktsjuka humor & jag vill inte att folk ska börja undra om jag är alkolist eller inte...är ju faktiskt nykter alla Tisdagar som börjar med Ö.

Näe,nu blev de massa svammel....ses

Inga kommentarer: