Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 17 februari 2010

Åkrädd

Idag har jag åkt bil med Pappa....Herre min skapare vad jag har varit rädd.
Är aldrig åkrädd,men nu va jag det. Folk klagar på att mitt huvud åker som en propeller & utan koncentration på vägen. Men åk med min Pappa en gång & ni kommer att tycka att jag kör som en Gud.
Mamma & jag har "kört" bilen. Jag i baksätet med händerna hårt knutna runt förarsätet & bromsat i varje kurva,raksträcka(de väldigt FÅ som finns) & korsning. Mamma i framsätet lugnt tillbaka lutad sägandes "de är 70 här". Nu är de så här att min mamma är synskadad,nästan blind...Men serrni Hastigheten håller hon reda på ändå.
Det är bara Kepsen som fattas på pappa...Då är han en GUBBE MED KEPS som inte borde vara ute efter vägen.
Vilda diskussioner har vi haft oxå...allt från uppfostring av barn till att jag kör för fort.
Jag vann alla drabbningar,men frågar ni Pappa så vann han....

Annars har dagen varit bra...lite strul men jag tror att jag fixade till det så att de blev rätt.
Sålt grejer har jag gjort iaf..& de va riktigt kul att jobba själv,men ändå tråkigt när de inte är så mycket kunder. Då går tiden väldigt sakta & man funderar på att börja prata med sej själv eller skyltdockorna.

Nu ska jag tagga upp för barngympan,men hellst skulle jag nog vilja lägga mej tillrätta i sängen & sova.

ses

Inga kommentarer: