Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 19 februari 2010

Söt??

Men Sötheten har du kvar iaf..har alltid tyckt att du varit söt,ända sedan skolan. Synd att du va 7 år äldre än mej.
Den komplimangen har jag fått idag...I Chatten på FB.
Hur svarar man på det??
Känner mej allt annat än söt.....särskilt idag,med mensvärk,kotlettfrilla & trötta ögon.
Har så svårt för koplimanger,vet aldrig vad jag ska svara.
För känner jag mej inte söt så kan jag ju inte svara Tack heller.
Komplimanger mår man ju bra av & man växer med dessa, men jag har lättare att ge svar på tal om någon säger att man är tjock eller nåt sånt,fast de sårar bra mycket mer än när någon säger att man är Söt.
Men man behöver väl en komplimang även de dagar man känner sej som en uppspydd Pizza som jag gör idag...
Jag svarade inget på den komentaren utan loggade ut,kunde ju inte skriva Desamma....för de gjorde jag inte & gör inte nu heller.

Dagen idag har sett ut som följande...SOFFLÄGE hela dagen.

ses

Inga kommentarer: