Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 1 februari 2010

Paus

Har haft en lite paus i Bloggandet. Har inte haft någon som hellst ork till det helt enkelt.

Helgen som varit ser ut som följande:
Fredag: Fest på kvällen. 30+. Förferre hos Tina med ChokladFondú (stavas??) Sen vidare till stan & Valvet. Hade en väldigt rolig & trevlig kväll. Lite konstiga saker hände,men ingen jag för engångsskull inte orsakade...;)

Lördag:
Bakis som vanligt. Hämtade lilleman som sovit hos mormor & morfar från Fredagen. In till stan för att lilleman skulle få välja en leksak som vi lovat honom. Hem & gjorde i ordning en tårta (igen) Så kom farmor & farfar på fika.

Söndag:
Lilleman va på Kalas hos William. Sen kom Lova,Leo,Jane & Robert för att fira Erik. Svirade ihop en rulltårta den här gången.

Så har våran helg sett ut. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag inte vill se en tårta nu på ett bra tag...Ätit tårta Onsdag,Torsdag,Fredag,Lördag & Söndag. Nu är jag väldigt less på de faktiskt.

Idag har jag jobbat. Svinkallt dock...30-. Men jag tog mej dit & hem. Kom till & med ihåg att tanka... Hittade till Bilbolaget gjorde jag oxå...med lite hjälp av brorsans Hanna. Dutti Lisa.

Nu tittar jag på Outsiders...& jag känner mej bara förbannad då...Ni som ser på det förstår säkert varför.

jaja...ses

Inga kommentarer: