Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 8 februari 2010

Men vad hittar vi här??

Nu ska ni få en riktig Genomkörare på vad jag har i min Handväska för tillfället...

* 2st Snusdosor..båda halvfulla.
* En stooor nyckelknippa med massa Nycklar på.
* Compeed skavsårsplåster
* Ett par Leopardmönstrade örhängen.
* 2 st Kvitton.
* En läppglans
* Nån info om att rökning skadar din hälsa allvarligt...
* En Oöppnad Mascara..som jag letat efter den.
* 4 st Bläckpennor.
* En öppnad,torr Mascara.
* Ett Batteri.
* Ett litet hårspänne & en liten hårklämma.
* 5 Ipren.
* Nagelfil.
* 4 OB.
* En Lila duo ögonskugga.
* 16 kr i lösa pengar (Alltså i botten av väskan)
* 1 Lila nagellack.
* En börs.
* 2 teleNr som jag inte vet vart dom går & ett Nr till Af-Jörgen.
* Telenr till Nattssk på G-byn.

Detta va väl en intressant läsning kära läsare...
Är kanske inte konstigt att man har lite problem med ryggen egentligen,de blir ju en belastning när man släpar på denna trunk dagligen. Ändå är inte min väska så stor.
Men nu ska jag säga adjöken till min gammla väska,eftersom dragkjedjan har pajjat...antagligen från allt rat som fanns i den.

Är piggare nu,men har fått Na Jävulskt med Blåser på tungan...irriterande. Dessutom Hostar jag igen,men febern är borta & halsontet har gått tillbaka till bara lite irriterande kliningar.

ses.

Inga kommentarer: