Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 7 februari 2010

Nykter

I helgen har jag varit nykter faktiskt.

Igår hade jag några kompisar här,så vi käkade Tacos,dom drack vin & så surrade vi. Tommy har Jour hela helgen & lilleman har dragit än en gång till Mormor & Morfar. Så honom ska vi hämta hem snart.

Körde Brudarna på krogen & sen snurrade jag runt lite på stan i bilen,sen drog jag hem med Kraftig huvudvärk & halsont. Men jag tror inte jag är förskyld,utan de är kroppen som sagt ifrån...Har sovit för dåligt & tagit på mej mer än jag klarar av. Nu menar jag inte jobbet utan att man bryr sej för mycket i andra....Mår någon kompis dåligt,så mår jag oxå dåligt. Vill att alla ska må bra. Så de har blivit dåligt med sömn & sen har man funderat på hur HON ska lösa sina problem med sin sambo. Fast det egentligen inte ens angår mej på det viset.
Men såklart att man ställer upp i alla väder...
jaja nog om detta.

Igår va de full fart på jobbet iaf. Vi hade inte ens tid att ta en fika,vi fick äta lunch i omgångar...så dagen gick väldigt fort=)
Smet en timme tidigare eftersom Tommy hade tagit på sej jobb..Hem & packa in sonen & kattfan i bilen & sen vidare till Graninge & lämna av dom där. Sen till stan & hämta upp Emma & Kristina,vidare till Affären för att inhandla Tacossakerna & hem. Svänga ihop middagen,käka & sen hoppa genom duschen & Slänga sej i bilen för att hämta Hanna sen hem & piffa upp sej lite. Men ska jag vara ärlig så saknade jag de där vinglaset som är standard när man gör sej i ordning för en kväll ute. Surra,spotifya & massa skratt,sen va de dax att sätta sej i bilen ÄN en gång för att bege sej till stan. Släppte av tjejerna på krogen,sen tog luften slut i mej...Huvudvärken kom & jag ville bara hem. Snurrade runt lite på stan & sen begav jag mej hemåt.
Somnade & sen sov jag till 10.30 i ett svep....kroppen behövde nog det,iaf tror jag det för skönt va det =)

Måste ju bara berätta om Tanten i Kassa på Hemköp:
Jag va in där för några dagar sen för att köpa snus.
Hon: Jag måste få se Leg..
Jag: Ja,visst går de bra...Blev ju såklart väldigt glad över det,länge sen man visade leg för att köpa Tobak liksom...
Hon: Men oj, va du så Gammal...
Men du,tack för det slaget under bältet...!!!

Nu ska jag ta Kaffekoppen med mej ut på bron & förhoppningsvis så får jag kanske lite färg på kinderna....eller iaf friskluft i Lungorna.

ses

Inga kommentarer: