Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 25 februari 2010

Kläder kläder

Ojoj,idag har vi fått kläder..hela 9 kartonger fulla med ren & skär Kärlek... Man önskar sej några miljoner så man kan köpa de man vill ha.
De va fullt upp från 12 till 17.45. Men vi hann inte klart ändå.
Mina Jeans kom oxå...mys. Nu fattas de ju bara en överdel oxå....blir nog nåt sånt i morron.=)

Känner mej helt slut i både kropp & knopp nu. Så idag blir de ingen promenad inte.
Färgar håret istället. Men tro ni inte att färgen skulle klutta in sej i ett öga...Självklart skulle den det,så nu sitter jag med ett sminkat öga & ett osminkat öga. Men jösses i min låda vad det sved när färgen letade sej in i ögat. Så nu är jag inte Grönögd längre,nu har jag ett grönt öga & ett brunt...ja,ni kan ju tolka de som ni vill de här med brunt öga.
Men nu i skrivande stund kom jag precis på att jag inte vet hur länge färgen suttit i...Fuck.
Om jag sköljer ur de förtidigt blir de ju inte bra & sköljer jag ur de för sent så har jag väl inget hår kvar heller.
Kanske ska dra mej upp till duschen snart iaf....vill ju inte tappa håret i min desperata jakt på gråfritt hår.

Orkar inte skriva nåt mer idag...

ses

Inga kommentarer: