Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 8 februari 2010

Imunförsvar???

Fattar inte vart mitt Imunförsvar är någonstans nu för tiden. En nysning från någon & jag blir liggande i feber & halsont.
Inget jobb idag..Feber,halsont & ögonen känns som spelkulor. Blir så less på detta...
Erik är inte pigg han heller. Här har man skrytit över att Erik har klarat sej från allt vad sjuka heter. Nu har han varit hemma från dagis till & från hela vintern känns det som. Skit oxå.
Inatt har jag sovit som en ankskit...vaknat en gång i timmen av att jag tror att jag håller på att kvävas. Nån har suttit på mitt bröst hela natten & de har inte varit någon flugviktare precis,så tungandad & tjock i bröstet...*arg*. Vill ju jobba,inte vara hemma & vara sjuk.
Idag blir de till att dricka massa vatten,te & citronvatten....jag tänker inte vara sjuk imorgon..
Det ska inte Erik vara heller.

Nu ska vi ha sjukstuga här idag,sen tar vi nya friska tag imorgon.

Inga kommentarer: