Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 14 februari 2010

Gråhårig

Japp,nu har jag massa gråastrån som spretar överallt på min spretiga kaluffs. Kan man inte iaf få fylla 40 först??!?!?
Kan inte heller skryta med att dessa gråahårstrån kommer av att man blivit klokare & visare med åren..snarare tvärtom.
Hårfärg kan jag inte köpa innan Barnbidraget kommer. Har liksom bara Malar på kontot nu ungefär.

Dagen idag började ganska bra med en frukost bestående av Brie/salami Toast med varm Oboý. Efter en sån god frulle borde ju dagen blivit hur kung som hellst...ett tag va den det, Men sen...
Solen började lysa in....på de mest skitiga golv jag någonsin sett, skåpluckorna är mer fläckiga än en prickigkorv macka,frukosten bara halvt bortplockad & så gick man förbi spegeln & möttes av den mest läskigt gråhåriga kvinnan med påsar under ögonen,håret åt alla vädersträck & oplockade ögonbryn.
Erik ville först gå ut,sen skulle han baka & sen skulle han inte göra nåt alls...bara driva mej till vansinne med sitt gnäll över att Tv.n va avstängd & att Pappa va ute. Ping,Ping,PINGGGGGGG.
Tillslut vill han baka iaf...fram fort som fan med grejorna så han inte hinner ångra sej, sen kör vi igång. När vi bakat klart fick de vara nog med trevligheter...UT med barnet & själv ska jag sätta igång med städning,köttbullerullning & steka en älgfilé....hamnade här istället. Spotifyar & poppar Jerry Williams. Men snart ska jag koppla in datorn till de stoooora högtalarna & poppa igång mej själv....städas ska de göras här,eftersom jag är ensam om att kunna hantera en dammsugare & golvmopp!!!!!!!
Måste även lista ut vart vi ska ställa soffan som blivit över i vårat Tv-rum. Kanske ska starta en möbel/klädaffär i Björkå. Ännu bättre med en MACK.

Näe de är väl lika bra att ta sej själv i kragen & köra igång...huset städas ju inte av sej själv eller av ens Sambo.

Inga kommentarer: