Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 22 februari 2010

På promenad

Nu har jag tinat upp efter min promenad. De va kallt,men rätt skönt när man fått upp flåset.
Gick mina 4km & va väl ute i 35-40 min.
Mina ögonfransar frös fast i mössan & Halsduken jag hade frös fast i ansiktet. Tog en bild,men jag kan inte ladda upp den för tillfället eftersom Sambon tydligen anser att jag ser ut som en fotpall...han har nämligen somnat & har fötterna på mina höfter.
Ska kasta mej in i duschen snart & sen krypa ner under duntäcket & förhoppningsvis så tinar de sista kroppsdelarna oxå upp nångång under natten.

Måste komma ihåg & hämta Hanna imorgonbitti oxå. Ska försöka komma ihåg 2 matlådor oxå,eftersom jag jobbar till 18 imorgon & innan jag är hemma så har hungern gått över till illamående & så har jag väldigt svårt att äta sent på kvällen.
Så imorgon när jag kommer hem så har man ätit middag på jobbet & "vilat" ner den så då är de bara att svida om & bege sej ut på en promenad...Jag ska nämligen komma i dessa byxer jag köpt & de är snarast..

duschen kallar..
ses

Inga kommentarer: