Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 23 februari 2010

kylan

Kylan den kylan,vi kommer inte riktigt överens just för tillfället. Kan med handen på Hjärtat säga att jag Hatar den. Huden är som fnöske,håret står åt alla håll & värst av allt är att bilen inte startar. Hemma idag igen, 32 grader kallt blev tydligen för mycket för min bil som inte haft motorvärmaren i på hela natten utan endast några timmar nu på morgonen.
Sonen & jag får väl roa oss bäst vi kan innomhus idag. Hade ju hellre varit på jobbet & roa mej där än att sitta hemma göralös...men men vädretsmakter är man väldigt maktlös & liten människa.
Brorsan ringde oxå imorse...sötingen där. Han va orolig över att jag inte hade tillräckligt med kläder på mej & att jag Måste ha varma kläder i bilen. När jag sa att bilen inte startar så blev han Nöjd. Han är rolig han,de är ju jag som är storasyster så de borde väl vara jag som oroar mej över honom,iofs så gör jag det oxå,men han är värre än mej =)

Erik springer omkring i Pyjamas & vägrar ta på sej nåt annat medans jag sitter i byxer,raggsockar,tröja & fleecetröja...& fryser.

Hoppas de blir varmare under dagen/kvällen för jag vill ju ut & gå,annars så kommer jag att lägga mej på latsidan igen. Men nu är Tv.n ledig så då skulle jag ju kunna köra ett Zumba pass... kanske skulle Erik tycka de va roligt att se sin mamma dansa runt som en galning i ett tappert försök till att få de att se ut som dans. Men de är ju roligt oxå...

aaaa som vanligt säger vi....Ses

Inga kommentarer: