Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 24 februari 2010

Inte Bönhörd....

Ja,jag blev ju inte bönhörd iaf. 34 grader kallt,inte hade jag tappat 15 kg kärlekshandtag,inte heller hade jag blivit Blondin. Magen ska vi inte prata om...skitmage!!!
Men bilen startade iaf imorse som tur va. Men ack vad trögt de gick att köra bilen idag. Inbillar mej ju att om man rullar i nerförsbackarna så spar man soppa....idag gick de inte att rulla utan de va bara att gasa annars stog man still i princip.
Tog mej till jobbet & när jag skulle hem så fick jag sätta mej i en ganska varm bil,fast jag varken stog i ett varmgarage eller hade motorvärmare. De va nämligen SOLEN som värmt bilen.
Kan man bli nåt annat än glad nu när Vårsolensstrålar värmer en när man är ute.?!??
Hämtade en väldigt trött Erik på dagis & sen vidare hem för att fixa mat. Erik somnade i bilen jag bar in honom & han somnad på hallgolvet fullt påklädd. Efter att vi ätit så bestämde vi att de inte blir någon gympa för honom ikväll...Bara för att man är trött ska man inte bete sej hur som hellst vid matbordet..Så straffet för Eriks beteende vid matbordet idag blev alltså Ingen Gympa. Hårda bud i Björklund/Stattin familjen...men de va väl mest Björklund som bestämde (som alltid).
Nu har jag & Erik krypit ner i soffan & jag har så Ont i magen så jag tror inte de blir någon Promenad idag. Men jag har faktiskt träningskläderna på mej iaf,så rätt som de är så händer det. Men jag önskar faktiskt att man kunde byta ut min mage...Man kan ju byta ut nästan allt i kroppen,varför inte magen oxå?? Men jag vet inte jag,kanske inte är så trevligt att veta att man har en magsäck som tillhört någon helt annan eller att de tillhört nån gammsugga...
Näe,de är väl bäst att man vänjer sej. De är så typiskt,har varit bra i magen väldigt länge & så klart när man säger sånt högt Då jävlar slår de onda till. Så är de ju alltid.
Kom ihåg att när jag fick axeln ur led sista gången innan Op så sa jag bara några dagar innan till Tommy Att nu va de länge sen armen gick ur led... vad händer några dagar senare?? självklart ramlar jag ur sängen & vrider den ur led så att jag får nerver i kläm & jag måste in på akuten.
Så hädanefter tänker jag inte säga nåt mer om min mage eller nåt annat som är bra,men som senare blir skit.

Imorgon kommer mina Byxor oxå...så sen har jag iaf ett par byxor som inte är trasiga... Inte så snyggt att gå omkring med massa hål på ett barnförbjudet ställe liksom...Tycker de är snyggt med trasiga jeans men när man jobbar i en sån butik där jag jobbar så passar de liksom inte in de minsta.

Hmm,kliar i benen & jag är väldigt sugen att gå en sväng faktiskt..kan ju gå en liten sväng iaf. Men först måste Tommy komma hem,kan ju inte lämna Erik själv hemma.
För nu är de som så att mina Kg ska bort...blod svett & tårar.

ses

Inga kommentarer: