Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 21 februari 2010

Borta

Nu är Nisse borta. Igår körde vi honom till Graninge,passade även på att bjuda in oss själva på middag & så fick vi 2 matdosor dessutom. Gäller att hälsa på när Pappa jobbar,annars är de ju bara jag & Erik som kan åka,så igår va ju även Tommy med då.

Har sanerat hela övervåningen igår,förutom Toalett/dusch den hann jag inte med så de tar jag idag. Så ska jag fortsätta med nedervåningen idag. Damma,dammsuga & skura. Ska även försöka hinna göra nån mat som man kan frysa in & bara ta fram när man kommer hem sent.

Har egentligen inte gjort så mycket i helgen,bara städat & tagit de lugnt. Eriks feber är borta & han är pigg igen.
Besvärligt de där med att han får feber när de blir för mycket för honom.

Tommy va in på nån sida igår som handlade om Stress. Gud som jag garvade.
Alla Punkter stämmde in på mej. Allt från sömnlöshet,ångest,magbesvär till irritation, viktpendling & koncentrationssvårigheter mm mm. De enda som inte stämmde va Alkohol/drog-problem. Men de är ju lite komiskt att jag har stressproblem när jag inte "stressar" egentligen.
Tyckte iaf att de va roligt...eller roligt är de väl inte,men ta bara Tommy hans jobb är ju stressigt,men de bekommer inte honom,man ser aldrig att han stressar.
Själv är jag hemma & känner mej stressad hela tiden. Men så är jag ju expert på att stressa upp mej för ingenting.
jaja,lite svammel igen.

Nu ska jag göra nån nytta,så man kan se Wallander ikväll med gott samvete.

ses
De är ju ADHD.n som gör att jag stressar,att jag inte kan slappna av fast jag egentligen vill.

Inga kommentarer: