Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 28 februari 2010

Men ÅHHH

Fan va less jag blir på vädret,gruvar mej å de grövsta på att köra till & från Ö-vik imorron.
Tommy & Erik är hemma imorron eftersom dagis har planeringsdag. Erik är iaf överlycklig över det.
Idag har jag bara deppat ihop totalt över vädret. Inget har känts speciellt kult alls.
Bakade negerbollar med Erik,han gav upp efter att farmor,farfar & Tomas kom..& så gjorde jag Cheescake Brownies,nu är de ju så här att har ni inte gjort det förut,så GÖR DET NU!!!! Så äckligt gott vill jag lova.
Sen efter att dom hade fikat & farit hem så påtade jag på med middagen som idag bestog av Tacogratäng. 99% av alla de gånger jag inte har matlåda med mej på jobbet så går jag in på Hemköp & köper deras egengjorda Tacogratäng...Potatis,tacofärs & grädde typ. Men du,de är så gott så äckligt gott.
Så idag gjorde vi eller jag en egen verson av denna maträtt...inte lika god tyvärr,men fullt ätbar.
Per kom oxå med Mini en sväng...så han fick köpa grädde,eftersom vi inte hade det hemma. Så han fick ju oxå såklart käka med oss. Lite surrande & sen for han.
Sen dog jag praktiskt taget av i soffan & där ligger jag än...

Tommy kom hem runt 3 i natt efter sin tripp till Ramsele. Så jag & Erik gick upp före honom i morse,käkade frulle & myspyste på lite innan Tommy kom upp runt 10.
Då va de ju bara för honom att gå ut till sin älskarinna....Snöskoveln.
Sen provkörde han min bil oxå,men han kunde inte höra nåt tutande alls....Men va ovanligt då,alltid när man ska visa nåt som jävlas för honom så funkar de så fint så fint. Hmmm,undra just va de kan vara...kan de verkligen vara så att de va några som tutade ändå?? jag som är så duktig bilförare...?? Eller hade jag tomtar i min väldigt stora Åremössa??
Återstår att se när jag åker imorronbitti. Önskar verkligen att de inte är samma väder imorron som de varit i helgen,för då går jag fan in på C-O & köper en sovsäck..sen slaggar jag i bilen.
Måste även komma ihåg att endra bränna en ny skiva eller ta med mej en ny skiva ut till bilen,för jag börjar nog bli hjärntvättade av den som är i...har lyssnat på samma skiva i ungefär samma decibellnivå sen den 18/1. Men om man ser de från den ljusa sidan så har jag lärt mej Jag måste ringa Carina,Boten Anna,Born in the USA,The things we Owe & Sånt är Livet + 11 andra låtar utantill,om de nu är någon som hellst bragd att skryta med.

Idag har jag sprungit runt med en Lilla My-toffs mitt på huvudet. Om ni skulle ha missat det så är hon & jag ganska lika varandra till sättet....Men jag har för kort hår än för att få upp allt på huvudet,men luggen går utomordentligt bra att sätta upp så där. Dessutom om man sätter upp den riktigt hårt så slipper man ju punga ut med plastikoperationer & så slipper man ju smärtan som blir efter att man opererat sej.
MEn nu tror jag de blev en massa svammel från mej igen...som så många gånger förr.

Nu ska jag nog göra min älskade son sällskap till sängen,för dra mej baklänges vad trött jag är.
Inte ens en promenad har jag gjort sen i fredags...kanske dax att göra en,men inte ikväll.
Jag börjar på Måndag....

ses

Inga kommentarer: