Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 10 februari 2010

En sån dag

Idag är en dag som jag hatar...En SÅN dag.
En dag när jag känner mej Fet,Ful & Tjock. Inga kläder passar,allt jag äger i klädväg är fult,tråkigt & för litet.
Magen är svälld Pga Slarv med maten + kaffe = Magkatarr känningar.
Jag är Dyngtrött eftersom sonen hostade så mycket att han inte kunde sova...04.45 vaknade jag av honom. Sen låg man & lyssnade på honom en stund innan man hörde små barnfötter komma tassande runt 5-tiden. Eftersom vi inte har något fungerande telenät för tillfället,så kan vi inte titta på Tv uppe i sovrummet heller.
Hosta & tät är jag oxå...tror att jag blivit allergisk mot våran katt & soffan vi har för tillfället i vårat Tv-rum. Eller så är de en helt vanlig hederlig förskylning som som vanligt satt sej på mina andningsvägar.

Ja,som ni märker är de ingen bra dag,men nu kan den väl bara bli bättre tycker jag. Ska snart slänga sonen i bilen & lämna honom på dagis & sen vidare på jobbet.

Dagens Outfit ser ut som Följande:
Svart klänning,Lila bälte i midjan,Grå kofta,Lila nagellack,massa glittrig ögonskugga & jag kom just på att jag inte gjort någonting åt håret förutom att tvätta det. Ska kanske leta reda på nåt hårspänne eller så tror jag.

Ses

Inga kommentarer: