Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 27 februari 2010

Nu Kommer den..

...kommentaren om Snön; Jag HATAR snön,är så less dessa vita flingor nu. Jag som går igång på Snön när den kommer...men nu känner jag att de är nog. Vill inte ha nå mer snö. JAG HATAR DEN.
Har hållit på att bli påbackad av en traktor idag...På grund av snön.
Bilen har nog fått fnatt & jag inbillar mej att den tutar av sej själv...säkert snö i nån tutkontakt. Eller så är de några bilister som anser att man måste tuta när man står bakom mej & järnvägsbommarna är nere,när jag svänger i en korsning eller står & väntar på på människor som ska åka.
Kanske har fått tinnitus av högsta grad...de är ju ett tjutande ljud säger dom som vet,men jag har fått ett Tutande ljud i huvudet istället.
Men helt seriöst,vem fan har beställt mer snö?? De bara vräker ner & de enda vi (med VI menar jag Tommy) gör är att skotta & frysa(mest jag) både de ena & det andra av oss.
Nu vill jag nog höra lite droppande från taket (hellst ingen vattenläcka dock), känna lukten av grillad korv & dricka varm Oboý med eller utan Mintu.

Nu har Tommy fått åka iväg till Ramsele på Jobb & jag har nästan nyss landat i soffan efter att ha typ bott i bilen hela dagen/kvällen.

Dagens Erik:
Erik: Mamma,du har så fina ögon.
Jag: Men va snäll du är,tycker du verkligen det??
Erik: Ja,du har så fina ögon & Gula tänder....
De är min snälla son det =)
Han sover oxå nu,helt knäckt efter en heldag med Lovagumman. Men kul verkar dom haft,trots att jag inte varit hemma såå mycket med dom. Men Tommy han kan han.

Nu blir de nog lite Tv & sen sängen på en gång.

ses

Inga kommentarer: