Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 2 februari 2010

Error

Helt slut i kropp & huvud nu..Ganska jobbigt att köra bil i mörker & snörök.
Annars då?? Jo,de är bara bra.
Har inget att skriva faktiskt. Bara att jag verkligen Älskar min Son...Nu när jag kom hem,vart lite sen eftersom jag glömt snusdosan nånstans i Ö-vik & gatt fara ända till Solle för att köpa en ny.Men när jag väl kom hem så möttes jag av tystnad i huset. Men efter en stund så hör jag Eriks elefantklampande på övervåningen & en väldigt glad men trött son kom springande i trappen & kastade sej i min famn & ger mej en Bamsekram. Hur underbart är inte det?!?
Mamma,jag har saknat dej hela dagen...ÅÅÅhhh min lilla stjärthalva,blir så lycklig när han är så där gosig.
Så jag bar upp honom i sängen igen & sen låg vi i hans säng & pratade en lite stund...sen gick jag & han somnade.
Imorgon ska han få åka till Lova efter dagis & sen vidare till Gympan. Som han längtar...

Nu ska jag till sääng & sooova hela natten...man kan ju alltid hoppas.

Inga kommentarer: