Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 16 februari 2010

Spännande

Imorgon gäller de att vara skärpt & inte låta tankarna flyga iväg nån annanstans.
Bara för att jag ser en fågel eller nån snygging på stan får jag inte släppa fokus på min Uppgift.
Ska nämligen vara själv på jobbet imorgon. Spännande.
Men jag tror det går bra,de måste gå bra...annars blir de ju lite pinsamt. Har ju varit där så pass länge nu så nåt borde ju ha fastnat iaf.
Time will tell.....

Idag har jag iaf rört på döfläsket oxå...väldigt skönt.
Men nu är jag pigg istället..men efter lite te så ska de nog bli sängen & förhoppningsvis så somnar jag som en lite ängel innan jag lagt huvudet på kudden.

Vill även lägga in ytterligare en fundering...
Vad tänkte egentligen den som ritade vägen till Ö-vik..? alltså den över Gålsjö.
Hur kan man egentligen rita en väg som är så krokig & backig så att man möter sej själv i kurvorna??
De är ju helt sjukt svårt att komma om en lastbil efter den vägen.
Man kommer helt fredligt & kör & rätt som de är så är de en vettvilling,terrorist & vägkloss till Åkare som är i vägen..Galen blir man så de skriker om det....

Men nu ska jag söka reda på en alvedon,har ont i Protesen...Fantomsmärtor ni vet.

ses

Inga kommentarer: