Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 29 januari 2010

Semester

Nu har lilleman tagit semester IGEN. Han velade fram & tillbaka hela förmiddagen idag,men tillslut så bestämde han sej för att åka buss med momma till stan,för att sedan åka med Moffan därifrån & hem till Graninge. Hej då med han...Så nu sitter jag här i min ensamhet & funderar lite smått över mitt liv. Som vanligt alltså när jag blir ensam hemma...då blir de för tyst & då kommer massa tankar. Men dom håller jag för mej själv,bäst så.

Läste att de är ett par & deras hundar i Sollefteåtrakten som dött av nån förgiftning...läskigt värre..Sånt gillar jag inte.
Hörde även att CK´s ska stänga förgott...Vad är de som händer?? De har ju funnist så länge jag kan minnas & lite till. Godaste Semlorna har dom ju oxå. Visserligen har jag inte varit där & fikat på säkert 100 år...eller iaf sen jag slutade 9.an, kanske varit in nån gång efter det.
Väldigt tråkigt är de iaf...hoppas på att de inte är sant!!!!

Näe,nu ska jag göra mej klar för en drabbning på 30+ ikväll. De ska rakas,plockas,fejjas & donas. Dessutom har jag inte valt ut några kläder för kvällen heller. Kjol vet jag att de blir iaf,trivs väldigt finfint i kjol & de är huvudsaken att man trivs i kläderna tycker jag.
Nu när vågen börjar visa lite bättre siffror så trivs jag ännu bättre =)
Grymt taggad inför kvällen & jag hoppas den blir lika bra som den brukar...men man har ju inte roligare än man gör det.

Jisses nu är klockan mycket...middag för 2 idag...men vad?? Inte sugen på nåt faktiskt. Får väl bli varsinn matlåda eftersom jag inte har nåt annat framme.

Måndag vägrar jag vara hemma!!!!!! Då ska jag till Ö-vik oavsett om Erik har Feber eller spyr, Jag ska jobba & det med Pasta.

Inga kommentarer: