Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 5 januari 2009

BILDER

Här har vi mej från min bästa sida....onykter med sängkammarblick.

Mina grabbar från sina allra bästa sidor..



Våra vänner har lånat ut nån slags sladdgrejs,så nu har jag lite bilder att visa. I sann Lisaanda så är de inte så många eftersom kameran allt för ofta blir kvar hemma i nån gömma. Men håll till godo med några saker från vårat Liv.
Tack så hemskandes mycket för att vi fått låna denna sladdgrej.
Ikväll blev de ingen promenad i raskt tempo,istället så sprang vi runt med våra barn & våra respektive på skridskobanan i Undrom. Barna tyckte de va superkult & dom va så duktiga. Lite osäkert i början,men sen gick de som en dans..
2 blivande hockeyproffs åkte runt. Hoppas dom inte glömmer att tacka oss när dom tar emot den där stora pokalen man kan vinna när man är med i NHL.
Då hoppas jag att dom kommer ihåg den där kvällen i Januari när de va 18 minus,när deras föräldrar sprang runt där med var sitt barn i fast handledsgrepp & hjärtat i halsgropen varje gång dom drog av en piruett med tillhörande rumpstopp.
Näe nu ska jag se CSI med Gary Sinise - kommer han hit så ligger du löst till darling..




Inga kommentarer: