Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 11 januari 2009

Hela långa dagen

Idag har vi varit ute hela långa dagen. Så härligt så härligt. Grillat korv & åkt skoter.
Åkte även bob,men den fick jag åka själv eftersom min son inte är lika barnslig som sin mamma tydligen. Jag diggar verkligen bobåkning,de är så kult. Men Erik gillar bara att åka bob om han får tolka bakom skotern.
Men första svängen ner för den branta backen så var de tur att inte Erik åkte med för den slutade med en störtdykning över styret ner i djupsnön. Flög som en graciös elefant med huvudet före ner i snön. De andra gångerna gick de bättre. Men man är ju inte byggd till att åka på sånna saker som är till för barn...
Sen efter vi hade åkt skoter,bob & grillat några timmar så for Stattins/Björklund/Wallinder till skridskobanan en sväng för Tommy fick skrillor av mej igår,så han SKA åka på dom nu. Så de vart invigning på dom idag. Va inte där så länge eftersom Erik va trött & blöt & Tommy fick ont i fötterna. Per han hade energi kvar tror jag. Men när vi for hem så tror jag att alla va hyffsat nöjda för idag. Blöt va man oxå.
Blir ett kort inlägg nu,vill umgås med min familj ett tag.
Skriver mer sen & med lite tur så lägger jag in bilder oxå...om jag kommer ihåg hur jag ska göra de..

ses

Inga kommentarer: