Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 19 januari 2009

Ska jobba inatt

Inatt ska jag jobba. Hur nu de ska gå dels va de länge sen jag jobbade & dels har jag inte sovit nåt sen kvart i 6 imorse.
Men de går säkert,jag får ta med mej skolböckerna & plöja igenom dom lite. Va ju första dagen på skolan idag,den dagen när vi startar riktigt med en kurs. Den största & viktigaste kursen. Kändes skitjobbigt innan vi började men sen gick timmarna superfort. Men så är de ju,gör man nåt som är intressant så går ju tiden fort. Vi läste om cellerna & om Cancer,denna jävla sjukdom,men den va så otroligt intressant faktiskt.
Försökte sitta nu en stund innan jag skulle fara på jobbet,men min kära son störde bara,så jag satte mej här istället. Bättre att plöja igenom när jag sitter i lugn & ro.

Har sån träningsvärk idag. Jag ,Tommy,Martin & Erik va ute på en skotertur igår. Erik ville såklart åka med Martin så jag & tommy åkte på vrålåket vårat. De va så kul,de va som den gammla goda tiden när man satt som "Spätta" på Tommys andra & betydligt skönare & snabbare skoter. På skotern vi har nu så är fjädringen i botten innan vi ens satt oss på den. Så de är ju inte de skönaste åket. Men de va kul. De va bara att suga tag i Tommy & sen for vi. Men i de värsta backarna uppför så fick jag gå. Man fick sitta & parrera & luta med i kurvorna,så de är nog därför jag har ont idag. De känns i kroppen & då anser jag att man har gjort nåt bra. Men ska man lyssna på de som vet så är de inte bra med träningsvärk...

Tänkte att jag skulle ut & gå oxå igår,men jag kommer aldrig till skott. Man sätter sej i soffan & sen kommer man inte igång igen efter det. Men jag känner mej piggare nu än vad jag gjorde bara för en vecka sen. Känner mej mera rastlös i kroppen om jag inte gör nåt. Sitter nästan aldrig framför Tv:n numera. Annars så satt jag där nästan jämt. De ser jag som ett bra tecken =)


Näe de blir ett kort inlägg idag. Måste göra mej klar för att fara på jobbet nu. Har en bit att åka.

Inga kommentarer: