Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 9 januari 2009

Varm oboý

Fick ett rejält sug idag efter Varm Oboý. Har varit sugen på de i flera dagar,men har lyckats mota bort de. Men idag gick de inte,jag bara MÅSTE ha de. De är den Kvinnliga veckan just nu så då får man unna sej lite...dessutom va ingen hemma så då räknas inte heller kalorierna..
Har varit så trött idag så de har inte varit nå kul alls,har inte gjort så mycket mer än hussysslorna,men har fortfarande inte kommit till skott med att städa. Bara badrummet nere. Måste ta en repa med snabeldraken imorgon. Städa är inte riktigt min grej,de är bara så.

Frukost: Vaniljyoghurt med ½ skivad banan & ett ½ äpple i bitar. Fröig med skinka. Te.
Mellanmål: Äpple & Banan.
Lunch: Samma som middagen igår,alltså Asiatisk soppa med rostad Äntligen.
Mellanmål: Varm oboý med några riskakor.
Middag: KasslerWrap,med grönfoder & Tacodipp.
Kvällsmål: Orkar inte gå ner för lite Te,ska hoppa i säng alldeles snart.

Har druckit alldeles förlite idag,brukar försöka få i mej minst 1 ½ Liter,men idag har de kanske bara blivit ½ Liter max de.

Näe nu orkar jag inte skriva nåt mer för idag.
Åter imorgon för nytt inlägg..

Inga kommentarer: