Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 17 januari 2009

Maten

Har ju varit sjuk så de har ju inte blivit så mycket ätet de här dagarna.

Frukost idag: Afil med skivad banan & Mini"kuddar". Te & hemmagjord Tekaka...mmmmmm.
Mellanmål: Inget
Lunch: Varm oboý & en Äntligen macka med ost.
Mellanmål: några viktväktarkakor & en Mugg kaffe med mjölk. Lite av Eriks godis..de han inte gillade,man måste ju offra sej..=)
Middag: En fiskpinne men panneringen tog jag bort & hemmagjord pärstampa.
Kvällsmål: Blåbär,hallon & tropiskfrukt(såna där frysta bär/fruktkartonger) med lite glass & grädde. En kopp Te.

De dagar jag varit sjuk har de mest blivit Te,Coca Cola,Vatten & skorpor & nån enstaka macka.

De har varit väldans lite ätit men nu börjar jag pigga på mej riktigt så nu kör jag på igen som vanligt från & med imorgon...Hoppas jag iaf.

2 kommentarer:

Jane sa...

va ni och åkte skriller? jag har träningsvärka ja..åkte lite skidor igår kväll=) men vill man bli fin får man lida pin;)

Annars då hur känns det? imorgon gäller det=) Vi hörs väl i morgon! Ha en bra kväller

Jane sa...

okej okej..ja man kanske får följa er någongång när ni åker iväg på skotern..uppöver=) kan ju vara kul att se annat än tjärna=)

Visst skulle vi kunna dra till övik..har inte så mycket pengar men kan ju va kul ändå att få åka med=) såg att de säljer en stol som lova har BRIO för 1495.- å det tycker jag är ett bra pris.. men det fanns även en för 795.- tro ja det va för en stolskudde med ryggstöd..hoppas du förstår=)

Går du bara i skolan idag? så vi kanske kan åka i morgon eller nått? måste kolla med dagis eller med mamma el farmor, eftersom jag har ju lova bara till 12.. men vi kan ju höras ikväll=)
jag ska ändra dag på vägningen, det blir torsdag för oss istället, hur gick det i morse för dig då=) kram