Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 15 januari 2009

Men hallå jippi

Har just mätt mej...Glada nyheter för mej där. Visserligen litar jag inte på vågen riktigt nu när jag varit sjuk,över 2 kg minus visar den...bra där. Man får ju iaf en kick oavsett om man varit sjuk eller inte.
Midjan: - 3 cm
Rumpa: -1 cm
Byst: ja,där vet jag inte hur de ligger till för jag fick nåt tillfälligt fel i hjärnan när jag skrev förra gånge..47 cm skrev jag då,hur tänkte jag där. Spelade ingen roll om jag mätte över eller under brösten,fick verkligen inte till de där med 47 cm då heller...
H-lår: - 1cm
V-lår: - 2cm
H-överarm: + 1 cm
V-överarm: + 1 cm
H handled: oförändrat
V handled: oförändrat
H fotled: oförändrat
V fotled: oförändrat
Hals: 4 cm

tror inte att "kräksjukan" spelade in så värst mycket i Cm-väg,de drabbar nog mest vikten där,då iform av vätskan som kommer ut.
Känner mej iaf duktig oavsett om de är sjukan som gjort att jag tappat cm & kg eller om de är mitt slit med maten & motionen.
Men skåpätningen som jag höll på med förut har jag ju slutat med så de kanske är där Cm satt.
Men nu ska jag inte analysera sönder de här,utan njuta av att de gett resultat iaf.
Ska nog lyxa till de med en skorpa nu så magen har nåt att arbeta med,har inte ätit nåt mer än en rostad i morse. Har inte känt mej hungrig,men kommer jag inte igång med ätningen nångång så blir ju inte magen pigg heller. Så nu är de dax att småäta igen...
Sitter just nu med en Tunika jag köpte på Cypern i sommras när jag va där,nu sitter den lika bra som när jag köpte den. Härligt alltid något.

1 kommentar:

Sus sa...

Grattis! Fortsätt så!
Kram Sus