Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 12 januari 2009

Latsidan

Nu i helgen har man legat lite på Latsidan både med skrivandet & motionen.
Igårkväll tog jag mej i kragen & gick ut en sväng,va ute nästan en timme & gick. Men man har verkligen ingen bra kondis alls. Man flåsar värre än jag vet inte vad. Men de ska man väl få ändring på snart hoppas jag. Men jag måste verkligen ha någon som sparkar ut mej på en promenad annars så blir jag sittande & bara stirrar framför mej.
Inatt har vi sovit skitdåligt alla 3. De har varit sååå varmt. Inte blev de svalare när Erik kom till oss i natt. Så man känner sej inte alls vaken idag. Visserligen har jag inte känt mej utvilad på jättelänge. Känner mej supertrött fast jag sovit.
Men de kanske är att man dragit ner på allehanda saker i sin kost,jag vet inte..
Nu sitter jag här & väntar på att Erik ska vakna till Liv igen så vi kan gå ut. Hade tänkt koppla på oss skidorna & göra en repa,få se om Erik är så pigg på de. Men ut ska han så är de bara. Om de så ska ske under våldsamma strider.
Men först innan vi går ut & åker skidor så måste jag dra av parrafinet på skidorna mina. Har köpt en sickel nu så då ska man väl använda den oxå. Men man vet aldrig skidorna har stått ett tag så man kanske inte har nåt glid alls längre,men då får jag väl ta hem dom till pappa så han kan smeta på lite parafin så man får lite glid. Jag är säkert för tung för dom här skidorna,dom va skitbra för typ 10-20 kg sen. Men jag ska bara nöta på dom här hemma så då måste de ju gå bra.
Fattar inte att man va så dum att man slutade åka bara för att man fick Körkort & senare sambo...man skulle ha fortsatt ändå,bara för motionen,tävlandet hade jag ju kunnat sluta med helt men fortsatt träna. Men nej då,såklart måste jag sluta med allt när jag väl slutar tävla. Man är alltid efterklok.

Frukost: Fruktsallad med keso. Fröig med skinka & ost. Te.
Mellanmål:inget än.
Lunch: korv & fullkornsmakaroner
Mellanmål: blir väl nån frukt.
Middag: Kom jag inte ihåg vad de va,har menyn uppskriven nere. Men de blir nåt nyttigt som avnligt.

Förhoppningsvis så kommer jag iväg ut på en promenad idag oxå. Tommy se till att jag kommer ut!!!!

Näe nu ska jag försöka få med mej mina skidor ner i källaren där vallastället står.... Förhoppningsvis så skriver jag igen om jag inte bryter några vitala delar när vi är ute & åker skidor.

ses.

Inga kommentarer: