Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 22 januari 2009

Pluggande

Har pluggat & sovit hela dagen...Men de är verkligen inte lätt att hitta på en berättelse så där.
Läsa ur en bok & sen göra sin egna berättelse,skriva ner alla frågor & svar. De är ju hur svårt som hellst. Jaja jag får göra ett försök till inatt,jobbar imorgonnatt så då ska jag vara vaken till sena kvällen ikväll.
De går magsjuka nu på dagis,så rätt som de är så ligger Erik i de imorgon,de vet man aldrig. Då kan ju inte jag fara iväg & jobba heller. Man behandlas lite som pestsmittad när man har magsjuka. Folk ryggar tillbaka & låter bli att andas=) Jag är själv lika dan... Tycker att jag spytt tillräckligt för de här året nu..

Tror jag ska snöra på mej promenadskorna & bege mej ut i mörkret på en liten lungrensning. Måste iaf gå ner till postlådan för att posta papper till CSN..

Har inte nåt att komma med idag egentligen i bloggväg...

Jo en sak,herreminamadeus vad jag har ont i låren efter de där 15 min som jag tränade med Paolo Roberto igår. Kan inte gå ner för trappen som folk,jag studsar på nåt konstigt sätt ner för trappstegen. Magen & armarna känner jag inte nåt nämvärt i men LÅREN.
Hur tränar man egentligen bort "kärlekshandtagen" egentligen?? Nån som vet??

Nu har jag inget mer att skriva för idag..

2 kommentarer:

Jane sa...

ser ju att du tränat med roberto..det är bra det=)
ja du som jag slete med syskonvagnen, men faan så skönt när jag kommit hem, svetten bara sprutar av en=) vi får försöka styra upp det här så du kan följa med på promenaderna!

Jane sa...

har du haft erik på dagis idag? har du hört om det är några fler som fått magsjukan?