Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 7 januari 2009

Ny dag

En ny dag har tagit sin början & jag sitter här med världens värk i armar & axlar. De känns att man åkte bob igår. Men de ska kännas att man lever.
Kändes riktigt Lyxigt igårkväll när vi gick & lade oss i våran Säng UTAN Erik. Han somnade i sin säng & ropade på mej vid 3-tiden. Sen blev de trångt igen i våran säng. Väckte Erik i morse vid kvart i 6 för att han ska komma in i "Dagistiden" igen. Men han ville inte på dagis idag. Sa till han att imorgon Måste du fara på dagis,för imorgon ska mamma börja skolan. Då säger han att han oxå ska börja på en Liten skola, Sa att jag ska läsa så att jag blir en doktor,de ska han oxå bli sa han fast en Liten doktor =) Dom är rara dom små liven...
Just nu sitter han nere framför Tv.n för att jag ska in i duschen. Hörde precis att han säger, nu räcker de mamma...då vet man att han är i sockerskålen. Så nu måste vi ställa bort den oxå. Dom är företagsam när ingen ser på....
Idag ska vi till stan med Jane & Leo. Ska handla lite mat så att man har hemma.
Måste handla nåt nyttigt knapersnacks...Nötter får de bli tror jag. Men än så länge så går de bra utan godis & söta saker. Men de är just de där med knapersuget som är jobbigt. Men de hoppas jag försvinner snart. Får bunkra upp med tuggummi. Sen när de värsta är över så ska jag köpa viktväktargodis,men de är förtidigt än för mej. Köper jag hem de idag så är de slut inom 5 min om jag känner mej själv rätt.
Idag ska vi äta tillsammans med Jane & hennes familj. De blir Lax i folié,de är såååå gott.

Men nu är de duschen som kallar,så man slipper stressa.
Skriver mer om min dag ikväll,då blir de även min redovisning av vad jag ätit idag.
ses

Inga kommentarer: