Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 13 januari 2009

illa illa

Usch,jag mår så illa just nu. Vet inte vad de är. Mådde ju så bra i dag,men nu i Em så började jag må dåligt. urk.
I dag på Fm så va jag,Jane & Leo i vagnen ute på en promenad,de va så skönt så skönt.
Sen när man kom hem så duschade jag jätte varmt & Läääänge. Sen så fixade jag mej iordning så man såg något sådär respektabel ut. Hur man nu lyckades med de med tanke på att de mesta av mina kläder har krympt i tvätten. Men på Med Mammabyxorna & en skjorta så såg man inte alla valkar eftersom mammabyxor går ju ganska så högt upp så då döljer man ju handtagen. Blåste håret & fuffsade till de & sen massa spackel. Sen va de bara att ge sej iväg.
Jag ska inte kolla för mycket i spegeln,då får jag helt plötsligt Socialfobi & då vill jag inte fara nånstans. Så på med kappan & iväg de bar. Hade lite ärenden på stan som jag skulle uträtta.
De är ju mycket Reor nu så jag tänkte att man kanske kan hitta en liten "Morot" i form av en klänninge eller så. Men jag orkade inte riktigt bry mej faktiskt. Tänkte att jag ska Nöta på de kläder jag har innan jag köper nåt som kommer hänga i Garderoben & ta plats tills jag kan använda de. Som de känns nu så kommer jag aldrig att lyckas. Vill att de går fort,har inte tid att vänta på att kilona sakta men säkert ska trilla av.
Hittade kläder som prislapparna fortfarande satt kvar på i min Garderob & massa andra kläder som jag aldrig har använt. Kan ju snart öppna en egen klädbutik här hemma. Men även fast jag har så mycket kläder så har jag aldrig några kläder när jag ska ut nånstans. Konstigt.
Tror jag ska ta & ringa en läkare imorgon,de är nåt som saknas i mitt blodomlopp. Har varit trött,slut & dålig i magen länge nog nu känner jag. Fort jag äter så måste jag gå på toa sen,men inte blir jag mindre av de,snarare tvärtom känns de som.

Näe man kanske ska ta & laga nån mat åt mina Älsklingsgrabbar,själv ska jag nog bara dricka en kopp te & nån skorpa sen är de bara att hoppas att jag får behålla de.

Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos. 2 knäckebrödsmackor med paprika & tomat.
Mellanmål: 1 päron
Lunch: Kall pannkaka dessutom köpt. Säkert därför som magen är som den är. Blev panikhungrig på affären. De är ju lätt att äta pannkaka när man kör bil iaf,värre om jag tagit en sallad & försökt äta den medans man körde...har provat de oxå,de går ju men de är lite svårt att jaga en tomatbit sammtidigt som man ligger på omkörning.
Mellanmål: Får inte i mej nåt.
Middag: Vill inte äta nåt,te & skorpa får de bli.

Ids inte skriva nåt mera nu...

Inga kommentarer: