Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 9 januari 2009

skolan

Idag hade jag då Valideringssamtal med min "Mentor" & ett annat fruntimmer. De gick bara bra, lite svårt att berätta om saker man gör som går på rutin när man jobbar. Nu skulle dom ha reda på allt,hur jag gjorde,varför jag gjorde & sånna saker. Men jag fick G så jag slipper göra Praktik på Servicehus. Fick hem en del papper igår som jag skulle fylla i om jag kunde vissa saker eller inte. Förvånadsvärt vad jag kunde endel saker som jag kryssat för att jag "Inte visste" & endel saker kryssade jag för att jag kunde fast jag Inte kunde. Men de är så konstiga ord ibland så man blir ju alldelens snurrig i huvudet. Så de är ju skönt iaf.
Ringt CSN & fixat så jag får hem blanketter istället för att fylla i på datorn..De är lättare att sitta ner både jag & Tommy i lugn & ro för att försöka fatta vad det står. På datorn så får man ju hoppa hit & dit hela tiden.
Ska bli skönt att få köra igång riktigt så man blir klar nångång så man kan tjäna de Stora Pengarna...=)

Nu ska jag inta Ryggläge i sängen en stund är så trött att jag mår illa...de blev dåligt sovet inatt & de vart sent innan jag kom i säng. Upp kvart i 6 imorse igen,man har kommit ur gängorna lite nu när man varit hemma med Erik i 3 veckor.

ses.

Inga kommentarer: