Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 11 oktober 2009

Girlkväll

Igår hade vi tjejkväll. Jättemysigt va de...9 tjejer som samlats hemma hos Jenny & alla hade med sej nåt att äta. Paj,sallad,bröd & efterrättspaj med vaniljvisp & kaffe. Massa surr om allt & inget & dessutom Singstar....
Kvällen gick fort som attans. Vid 23-tiden åkte jag & 2 till hem,då va jag trött. Men då jag väl kom hem så va jag piggelin,surrade ett tag men sen somnade jag som en klubbad säl.
Imorse så klev Tommy & Erik upp runt 8 tror jag,men jag fick ligga kvar eller fick & fick..har ingen aning om när dom klev upp faktiskt....va lite trött i morse.
9 kom jag ner & då hade dom käkat frukost utan mej,men jag får ju skylla mej själv som låg kvar i sängen & sov. Vill tillägga att jag INTE va bakis,utan bara väldigt trött.
Hade jobbat natt & bara sovit några timmar,sen va de ju dax att fixa brödet till Tjejkvällen.
Gjorde nåt bröd från Italien (tror jag de va) Fucicca eller nåt sånt. Gott va de iaf,vilket va tur eftersom jag inte hunnit provsmaka de innan. De va iaf ett väldigt lätt bröd att göra. På ena brödet hade jag gröna oliver & de andra hade jag fetaost & körsbärstomat...riktigt gott.

Har även idag fått min första beställning på kakor....de gillar jag skarpt =)
2 plåtar kärleksmums är beställt tills imorgon,första plåten är klar nu...den andra får jag ta imorgon.
Här ska jäklar i mej bakas för fulla muggar=)

NU är de kvällsfika för lilleman & sen sängen. Dagis imorgon för honom.

Ses

Inga kommentarer: