Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 23 oktober 2009

Smärta

Gud så jävla ont jag har. Helt slut nu,ligger nerbäddad i soffan med Nisse & 200 g choklad med Apelsincrisp...
Har varit i Graninge hela dagen. Lämnade Erik & Nisse hos mor & far,så han ska vänja sej lite att vara där igen. Sen satte jag mej i bilen & for till Nina för att fika & surra lite. De va roligt att träffa dom igen, så jag blev där några timmar.
Åkte tillbaka till mamma,men jag trodde fan att jag skulle gå sönder innan jag va framme hos dom,så fruktansvärt ont de gjorde. La mej på soffan lite för att sträcka ut mej lite innan de va dax att bege oss hemmåt. Mamma va gullig & gjorde köttfärsbiffar åt oss till middag. Behövde bara koka potatis & duka när jag kom hem. Vilket va väldigt skönt. Kan ju knappt gå.

För tillfället har jag bara en enda tanke som snurrar i huvudet & som vanligt är de pengar. Tror nämligen att jag inte kommer att få några pengar den här månaden,vilket inte känns så väldigt bra....de känns fördjävligt rent ut sagt.
Har fortfarande inte hört något från A-kassan,så jag misstänker att de som vanligt har blivit nåt strul...Jippi för mej.

Annars så har de inte hänt så mycket idag. De har snöat lite,men här i Björkå är de fortfarande inte vitt på marken,vilket jag inte gillar alls. Vill ju ha snö nu. Måste ju kolla om vinterdäcken håller vad de lovar...är ju snart dubbfri igen.

Näe,nu har V-ben somnat,vilket inte känns så väldigt bra. Ska försöka skaka liv i benet igen.

Ja,just ja. Måste till att banta lite iaf,igår på jobbet va de några som satt & pratade om mej eftersom jag haltade...tillslut va de en som kom fram till mej & frågade:
- Har du FOGLOSSNING??
- Hmm,näe,tror de är Diskbråck..Är inte gravid iaf.
- Nähä,de trodde vi.
Men du,Tack för den...

Inga kommentarer: