Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 27 oktober 2009

Sinnesförvirring

Ja,igår blev de inte mycket skrivet här...varför?? Jo för att jag inte kom ihåg lösenordet så att jag kunde komma in här. Så idag fick jag fixa ett nytt,förhoppningsvis så kommer jag ihåg de ett tag nu.
Eftersom Tommy har farit till S-holm på kurs så tog ju han bärbara datorn med sej & jag blev kvar här med den stationära som mina lösenord inte är inlagd i.
Men nu har jag bytt Lösen,så där sprack de för dej gubben,nu kan du inte komma in här & skriva nåt intelektuellt.

Ja,igår då som sagt for Tommy till sitt Älskade S-holm...eller Skethålet som han kallar de.
Jag ringde till Vc & fick tid 14.15 Så tack snälla Jane för att Erik fick vara hos er under den tiden.
Som jag misstänkte va de ju Diskbråcket som hade gått upp igen. Men jag slapp genomlida en Magnetröntgen den här gången. Men blir de inte bättre nu med alla värktabletter,sjukgymnastik & vila så blir de en Op.

Blir ett lite kort inlägg nu,skriver mer sen. Erik vill leka & så ska jag göra iordning lite Play-do-lera åt honom så han kan roa sej med det ett tag,medans jag kanske kan ta snabeldraken en snabbis i köket. Bara för att man har värk så kan man ju inte låta huset leva sitt egna liv.
Snart kommer Tomas hit oxå & roar Erik en stund.

ses

Inga kommentarer: