Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 22 oktober 2009

Jobbig jobbardag

Idag har jag jobbat,hela 4 timmar. Men jösses så ont de har gjort.
Har haltat mej fram hela eftermiddagen. Men de är tur att jag har bra arbetskamrater som skickar iväg mej på "lättare" jobb,de som inte kräver massa lyft & kryp runt omkring.
Måste nog ringa nån som kan de här med att fixa ryggar...de här är ohållbart.
Tycker de är fruktansvärt störigt iaf med ryggont,man kan ju inte göra nånting. Kan inte färga håret eftersom jag inte kan skölja ur färgen sen,de är ju så långt ner till golvet, Kan inte Raka benen ens,kan ju inte böja mej ner, Men jag får ju se de från den ljusa sidan,de är ju snart vinter & då slipper jag ju ha långkallingar iaf.
Så jag är måttligt road över de här just nu.
Imorgonn bär de av hem till mamma & pappa på dagen,sen ska vi väl fira Martin som fyller år.

Men nu orkar jag inte skriva nåt mer för idag....blir tidig kväll ikväll..

ses

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för idag. Taxi killen diggade dina bullar oxå...
Hoppas allt flyter på.
Ha gott och hoppas vi syns snart igen.
Kramen