Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 21 oktober 2009

Nu är jag här Igen

Ja,har inget annat för mej just för tillfället...roligt liv man har egentligen =)
Har varit på Barngympan med Erik & medans han sprang runt med barnen så gick jag & Marie ut på en promenad...men innan de så for vi till Offer för hon skulle köpa morötter. Så de blev inga 45 min som jag hoppats på,men de blev iaf några minuters prom iaf. Skönt va de iaf,men nu har jag ont igen...måste ju va nåt som är i kläm där en nerv eller nåt.
Men varför klaga,bättre att göra nåt åt de istället.
De blev iaf ingen Hemstampestampa, de blev Makaroner istället. Blev så inne i renoveringen av min blogg så jag glömde bort att skala potatis. Typiskt mej.
Sitter just nu i soffan med Nisse i knät & med en Tekopp framför mej. Sen blir de sängen,ska jobba imorgon...jippi. 4 hela timmar ska jag slita på Graningebyn. Bättre än inget.

Näe nu blir de lite Tv-tittande & sen sängen.....susselull.

Inga kommentarer: