Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 22 oktober 2009

Ny dag

Dagen började 7.30 iaf,lite sovmorgon blev de..med tanke på att mornarna har börjat innan 6 den senaste veckan. Trodde kattor sov 20 timmar per dygn minst,men inte den vi har iaf. Han sover mest på dagarna & sen är han då vaken på natten. Ibland är han rätt billig kan jag lova. Han spinner så de låter som en sån där Syrgasmaskin...till de som har kol typ.
Men han är ju goo oxå, men inte när han river ner blommorna från fönsterbrädan eller när han hänger halvvägs upp i gardinen..
Jag hoppas för Eriks skull att vi kan ha kvar honom,han skulle bli bra ledsen om Nisse skulle behöva flytta. Men än så länge har jag inte känt av honom så mycket,ska vara på morgonen då han ligger i våran säng & har legat där hela natten,då kliar de i ansiktet & ögonen är lite svälld.

Just nu sitter jag framför datorn & tv.n med min Tekopp & smörgås...Tittar på Nisse som de verkar ha gått en propp för.
Har lite dåligt samvete eftersom jag ska jobba idag & han blir själv så länge...han är ju bara 13 veckor. Men de går väl bra de med skulle jag tro,bara jag stänger diskmaskinen för han gillar att vara där inne & kommer ihåg att inte stänga toadörrren så han kan komma åt kattlådan.

Har inte så mycket av värde att skriva idag...än iaf. Ska slänga mej genom duschen & sen bege mej mot jobbet. Ska svänga in till mammsen på väg till jobbet så jag kan lämna lite bakningsgrejor eftersom jag & Erik ska vara där hela dagen imorgon. Erik ska få vara där själv lite oxå,jag ska fara & hälsa på min förra "chef",hon ska få bjuda på kaffe =)
Erik ska ju sova där nästa fredag till lördag eftersom både jag & Tommy ska gå ut fast på olika ställen. Så nu måste jag inskola Erik hos dom för de va så länge sen han va där hos dom...
Men vi ska nog ta med oss Nisse iaf,Mamma vill ju träffa han..

Näe nu är de duschen som gäller för Fislisa.

ses

Inga kommentarer: