Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 20 oktober 2009

Planering

Just nu sitter jag & planerar inför Marknaden....som är 11 dagar bort,men de är ju typiskt mej.
Försöker komma på vad jag ska sälja bara...Finns ju så mycket gott i alla mina miljontals receptböcker. Har ju en hel uppsjö av receptböcker i min ägo,för är de nåt jag går igång på så är de just de. Knarret & lukten man hör & känner när man öppnar dessa böcker(...visserligen knarrar & luktar de ju från alla böcker)är ren & skär porr för mej....öööhhmmm nu kanske jag tog i lite grann,men bara Lite. Alla dessa bilder som man ser & sedan ska försöka göra likadana kakor (visserligen är de näst intill omöjligt att efterlikna kakorna i böckerna) de är kärlek de.
Men jag tror de blir Drömmar,kladdkakor,pers favoriter (de har så krångligt namn så jag döpte om dom),saffransbiscottis,kolakakor,juliga kakor jag glömt namnet på & sen tror jag att jag ska göra några godiskakor oxå. Så jag hoppas verkligen folk strömmar till mej för att köpa fikabröd =)
Har även gjort "visitkort" som får följa med i varje kakpåse...så ni inte glömmer mej;)
Gillar att planera sånt här,men vet hur de oftast slutar...glömmer hälften eller lägger bort listan på ett "bra" ställe=)

Nu är de dusch för lilleman & nån kvällsfika för mej....
ses

Inga kommentarer: