Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 21 oktober 2009

Inte långvarigt

Ja,nu har jag surat klart för idag,de höll sej hela 3 timmar den här gången...duktig jag =)
Nu luktar de nybakad Biscotti di prato i huset,diskmaskinen tömd & fylld & går igen & snart ska jag skala pären till Hemstampestampa.. Blir de till middag idag & Lunchkorv till de,blir ju ganska så nöteligt om man bara ska äta Hemstampestampa.
Så är de ju Onsdag idag & med de menas att de är barngympa för Erik & jag ska slå ihjäl 45 min utan att göra nånting,men idag tänker jag ta på mej varma kläder & röra lite på döfläsket.
De behövs verkligen,nästa fredag är de ju 30+ som vi ska gå på,har redan bestämt vad jag ska ha på mej för nåt....de gjorde jag redan för 3 veckor sen när jag fick hem paketet som jag beställt. De va massa Rea...Men då visste jag inte att vi skulle ut,köpte linnet ut i fall att....Man kan aldrig ha för mycket kläder..man vet aldrig när de blir riktigt kallt. Iofs så värmer ju inte ett Linne då men de gör Alkoholen ;)
Men nu snöade jag ut igen i nåt helt fel cykelspår....
Nu när hostan nästan försvunnit så ska jag ta tag i traktordäcken & kärlekshandtagen igen.. eller ta tag i dom tänker jag inte göra,inte bokstavligen,dom ska bara Bort!!!!!
Men jag ska ta de lugnt i början,annars blir de bara att jag lessnar efter ett tag. Förstår inte varför jag gör så. Går jag så går jag fort & då får jag ont i ryggen på en gång...är väl så för man är otränad,alltså att jag får ont i ryggen...ja,då är de ju inte så kul längre,så då blir man soffpotatis igen.

Dagens Erik:
Jag plockar ut en plåt som stått i ugen,har rostat mandel till kakorna.
Jag- Nu rör du inte plåten,den är jättejätte varm.
Erik- Näe då...AAAJJJ & sen en massa grin.
Jag- Meeeeennn,du skulle ju inte röra den sa jag ju.
Erik- Men jag ville ju bara känna om den va Kall...
Jisses,ibland är de pastej i öronen alltså.

Nu måste jag börja med maten & sen blir de till att röra på döfläsket i hela 45 min.
ses..förhoppningsvis om jag inte dör på kuppen.

Inga kommentarer: