Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 5 oktober 2009

Skavsår & trött

Lördagskvällen va väldigt rolig & trevlig. Inte så mycket folk på Rixdan,men de visste man ju redan. Dansade lite gjorde jag,men jag har ju tydligen någon gen som gör att jag hellre styr än blir styrd,vilket gör att jag blir väldigt svår att dansa med. Brosan & hans Hanna va oxå med,vilket va roligt. Så jag dansade med honom & mest hela tiden så bråkade vi om vilken som skulle styra,men han va starkare än jag,så när inte jag gjorde som han ville så lyfte han upp mej (jo,tro de eller ej,men min lillebror är stark) så då kunde jag ju inte styra som jag ville.
Runt halv 2 begav vi oss hemåt till vårat lilla krypin. Där blev de efterfest,med grannarna. Käkade kvällsvick vilket som bestog av Lasagne. Sen dansade vi mer,eller rättare sagt jag dansade mest....drabbades av Damp-anfall & en gnutta rastlöshet. Vi hade de riktigt trevligt,runt halv 5 bröt vi upp,då gick mina ögon i kors av trötthet....okej,inte bara av trötthet då,men mest av trötthet. Emma va ju oxå med,hon somnade i soffan nere.
Vid 10 på morgonen så vaknade jag & sen kunde jag inte somna om. Gick ner & så började jakten på något Salt & massa vatten. Tommy kom ner lite senare,sen satt vi i soffan & tittade på barnfilm medans vi väntade på att Emma skulle vakna (hon hade nu flyttat upp till Eriks rum.). På Em så kom hon ner & strax efter de så kom lillemannen våran hem...Myspysigt.
Efter att Emma åkt hem så gosade vi ner oss i soffan hela familjen & tittade på film & halvsov. Sen blev de middag som bestog av hemgjord Pizza, vilket va sååå gott så gott.
Sen gick vi upp & plockade i sär Eriks säng. Vi har pratat om de länge,eftersom han kastar sej så mycket i sängen så slår han sej i "inte falla ur sängen plankan" så då tog vi bort den sängen & instället får han min 120cm säng,men vi beslutade att inte montera fast benen...ifall han skulle dråsa ur. Vid 18.40 va jag så trött så jag mådde illa & va helt knäckt så jag gick till sängs,somnade strax efter de. Sen har jag nog sovit hela natten. Skönt.
Erik kom & väckte mej vid 7 imorse,så ni kan ju förstå hur trött jag va =)
Första han sa va Min nya säng,den är verkligen skön... Så då tar vi de som ett gott tecken & behåller den istället för att köpa en ny barnsäng.

Har skickat in en till jobbansökning nu, i sidensjö....som nån slags bagare,vilket jag tycker skulle passa mej ypperligt eftersom jag gillar att baka. Håller nu tummarna för att jag ska få de.
Ett jobb SKA jag ha,där med basta....Men jobbsökandet pågår ständigt. Vill jobba med nåt helt annat än vården nu.

ses

Inga kommentarer: