Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 5 december 2009

Gubbar

Idag har vi gjort snögubbar,3 st blev de. Ungefär lika stora som oss faktiskt. En mamma,en pappa & en Erik.
Sen startade Tommy skotern & vi körde en liten liten liten sväng på gården här hemma, jag & Erik.
Sen gick jag in för att duscha & så for vi vidare till stan för att hälsa på Brorsan & Hanna...
Fikade både kaffe & glögg med tillhörande lussebulle & pepparkaka. De va så gott så gott. Kändes lite Juligt,fast brorsan inte hade en enda lite Julgrej uppe i hela Lägenheten.
Hämtade ut paketet med Julgardinerna till köket oxå,har hängt upp 2 par,sen blev jag avbruten för middag,men nu ska jag väl ta & stryka & hänga upp dom oxå. Blev ganska snyggt....
Middagen bestog av strips & fläskfilé med sås,vitlökssmör,tomat & avokado...de va så gott så.
Sen myste vi ner oss i soffan & Tittade på Madagaskar så sjukt rolig film (om ni frågar mej). Till filmen åt vi lite ost & kex. Så nu sitter jag här med jäst & väldigt ond magkatarrmage =( alltid är de nåt..suck.

Näe,nu ska jag stryka & hänga upp gardinerna...sen får de bli soff/sängläge,mår jag som jag mår nu så sover jag nere i natt...urk.

ses

Inga kommentarer: