Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 28 december 2009

Slöardag

Bjuder på denna bild av oss. Med förskylningsmosigt ansikte & morgonfrisyr.
Idag har jag & Erik en riktigt slödag. Vi sitter i soffan nu med morgonrockarna på...klockan är trotsallt 11 snart. Men vem har bråttom egentligen??
De är bara mysigt att inte göra nånting ibland,dessutom är Erik ganska nöjd med det oxå verkar de som. Han titar på Nicke Nyfiken & käkar apelsin.
Förskylningen vägrar ge med sej,men de börjar bli lite bättre tror jag. Nu är jag mer snorig & hostig istället. Men sover som en kratta gör jag. Men de hör ju till när man är sjuk.
Igår blev de inte många knop gjorda här. Tvättade lite,diskade lite,hämtade bilen hos Emma... Sen sov jag mest & vilade.
Imorgon ska eller måste jag fara till Ö-vik en sväng,men jag funderar skarpt på att åka buss faktiskt. Har ingen lust att köra bil själv,när jag inte är pigg. Dessutom är de säkert hur mycket folk som hellst i farten. Måste ju få papperna till Arbetspraktiken påskrivna.
Nu ska jag nog kasta mej genom duschen & försöka få denna dag att gå oxå. Brukar inte vara några problem med det egentligen.

Inga kommentarer: