Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 21 december 2009

Ont

Idag har jag ont...i stortån. Kan inte böja på den alls. Fattar inte vad jag gjort?? De ska ju vara något jämt med mej.
Ni ska bara veta vad plågsamt de va att sätta på sej skorna idag,tack vare denna tå. Har haltat runt hela dagen. Stortån är ju ganska viktig har jag fått för mej,nåt med balansen & så...tror jag.
Den är säkert av,skulle liksom inte förvåna mej de minsta faktiskt.

Nu är iaf min Sulan i Sollefteå,fast på en annan verkstad istället. Men förhoppningsvis så får jag den idag eller imorgon. Hoppas kan man väl alltid göra.
Har lyssnat en hel massa på radion idag,eftersom Tommy va på vift i S-vall. Men de har gått bra & han är i säkert förvar på jobbet nu. Om man nu kan kalla hans jobb säkert. Finns bra mycket farliga saker där egentligen. KatastrofLisa är alltid i farten.
Försöker att inte tänka så,men kan nåt gå åt Helvete så gör de det,fast man kringgått ALLA saker som kan gå fel,så går de fel liks förbannat.

Har iaf varit på Besiktning med Pappas bil. Den gick igenom. Enda som dom tyckte att han skulle åtgärda va att ta bort solfilmen på fönstren fram,de va tydligen för mörka.
Sen åkte vi in till pappa för att köpa en Liten Robott till Erik,adventspaket.
Så vidare ner till systemet. Rött & vitt vin,tequila Rose & TullaMore Dew. Gott att ha något hemma ifall de skulle komma nån.

Nu ska vi göra Ischoklad & knäck...sen skiter jag i nåt mer julgodis för i år.

Poppar på Spotify just nu... Miss Li & Lars Winnerbäck Om du lämnar mej nu. Ja iofs så är de ju en hel del annan musik oxå,men denna låt spelas mest.

ses.

Inga kommentarer: