Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 16 december 2009

...& så blev jag rädd

Nu ikväll när grabbarna for iväg på Gympa avslutning så trog jag på mej halva garderoben & gick iväg en sväng. Gick drygt 5 km. Hade blivit 5 km om jag inte hört knakande i skogen,fast jag hade Mp3 spelaren i öronen så hördes det väl....& så blev jag rädd & sprang säkert 500 M åt andra hållet,alltså hemmåthållet.
Men jag är på tok för tung för att springa än,känns som om arslet guppar upp till axlarna & ner till knävecken hela tiden när jag springer. Men de ska bli ändring på de nu.
Gick iaf ganska snabbt & utan att de gjorde ont i benet. Kanske behövde benet vila lite..?? Ja,inte vet jag.
Nu ska jag snart till sängs.

Imorgon ska jag först till Graninge & lämna Erik hos Morfar kl 10. Sen stannar jag väl kvar en stund för att se så att de går bra för Erik.
Sen far jag vidare till VC för att kolla upp brännsåret,ringde idag & hon jag pratade med ville att jag skulle åka in för att kolla upp det...eftersom de blivit inflamation där. När jag liks är i stan ska jag in på Apoteket,klädaffärer & mataffären...JAG FÅR JU MINA PENGAR IMORGON...halleluja.
Sen när jag gjort det ska jag hem & göra kardemummaskorpor till Martin & så såklart laga mat.

Fredag bär de endra av till Ö-vik eller S-vall....nåt av de blir de iaf,Tommy har tagit ledigt.

Susseluss

Inga kommentarer: