Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 2 december 2009

Motion

Har nästan precis kommit in efter en drygt timmes promenad i kylan. Men ack så skönt va de. Solen sken,snön gnistrade & kylan bet i kinder & lår.
Gick utan Mp3-spelar idag,bara för att rensa lite i hjärnan,ibland blir de Error där. Så de va skönt att slippa ha musik på.
Har ju lite knäppa ideér för mej ibland & jag ska bjuda på en idag oxå...
När jag har Mp3 propparna i öronen så stannar alla tankar kvar i huvudet,eftersom dom inte tar sej ut genom öronen när man har propparna i.
Så nu har endel tankar flygit ut genom öronen & nu är de åter tomt i huvudet...bara till att fylla på igen.
Men nu ska jag ta mitt arsel upp för trappan & krypa ner i sängen igen för att sova några timmar innan yrvädret kommer hem...& Tommy. För sen blir de nog inte så mycket mer sovit för min del förän imorgonbitti.

ses

Inga kommentarer: