Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 15 december 2009

Julstress

Jisses vilken stress jag känner nu. En julklapp har jag handlat, till Erik,resten är kvar. Men idag kom Mammas & Pappas julklapp iaf. Så nu är de bara en grej till som fattas på den,sen är de klar. Vet liksom inte om dom läser eller inte,så jag vågar inte skriva vad det är....ifall att.
Men på Torsdag,om jag nu har fått tillbaka bilen,så far jag till Ö-vik för att handla lite & lämna papper till stället jag ev ska få göra Arbetspraktik på.
Så svårt att köpa Julklappar när man inte vet vad folket önskar sej.

Skulle behövt baka lite idag..både till oss & till Martin,men jag har ingen ork till de idag. Känner att jag ska bara mysa med Erik idag. Har ju inte träffat honom så mycket i helgen. Har sovit i nästan 11 timmar i natt. Kommer inte ihåg när Tommy for iväg ens. Men ändå är jag så trött idag. Men de ska bli ändring på de nu,har börjat äta Kyäni ingen. Den där smörjan jag berättade om för en herrans massa månader & veckor sen. Med alaskablåbär & massa andra antioxidanter. Förhoppningsvis blir de bättre. Har även nå andra piller jag ska peta i mej dagligen nu. För nu vill jag bli pigg & en glad Lisa igen. Inte en trött & sur en hela tiden.
Snöar gör de oxå & de gillar vi skarpt. Hoppas bara att den lilla snön som kommer nu stannar kvar ett tag iaf.
Erik ville ut på Picknick idag & så skulle vi tälta. Försökte förklara att picknick kan vi ha,men inte tälta,de är lite kallt. Men då va ju utbrottet ett faktum & allt ställdes in av Erik. Får se om han kommer på andra tankar om ett tag. För vi hade bestämt de redan igår att vi skulle göra de. Grilla korv & dricka varmoboý med marshmallows. Så man kan ju hoppas på att vi kommer ut iaf.
Ska iaf fara till stan för att byta bil med pappa Igen. Känns osäkert med en bil som bara får för sej helt plötsligt att vägra starta. Kommer dock att sakna värmen i bilen.

Börjar kurra i magen nu så de är väl dax för lite Lunch....rester från igår. Tacos.

Inga kommentarer: