Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 19 december 2009

Nyklippt & ögoninflamation

Ja,nu är jag nyfrippade & fin i håret..Fattas bara lite färg så blir de hela perfa.
Jag & brorsan klippte oss samma tid,fast vi visste inte varandra. Så jag blev lite förvånad när jag träffade honom på stan & han sa att han skulle klippa sej. Dessutom på samma ställe...
Men oj så bakis han va...Så den här helgen va de jag som fick skratta åt honom...Hämd kallas det & den är ljuv. Vi Björklundare kan vi...

När jag hämtade Lilleman på Morfars jobb så såg jag på låååång väg att de inte stog rätt till med hans ögon. Så Erik är nog inte så stolt ägare till Ögoninflamation. Men han är nöjd för det.
Vi sitter i soffan & kollar på Boog & Elliot. Dessutom käkar vi lite godis.
Väntar på att Tommy ska komma hem så vi kan börja med middag. Lax med färskosttäcke. Vet inte vad det är,men de såg gott ut & de får vi väl hoppas på.
Vi har även köpt en skinka,så för första gången i mitt liv ska jag prova på att Griljera den själv.
Återstår att se om de går eller om jag helt enkelt Hivar 2-3 kg skinka ut genom fönstret här.
Imorgon ska vi iaf handla julmaten & Juletiketter...har av någon outgrundlig anledning fått för mej att kasta dessa (den Tasmanska djävulen i mej rättare sagt) nån gång när jag städat.

Men ack vad mysigt de är nu när Erik har kommit hem....saknat min Gogris. För hur mycket vi än bråkar & alla grejor jag skriver om honom Så ÄLSKAR jag honom mest av allt!!!! Så de så..

Inga kommentarer: