Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 16 december 2009

Jobbig natt

Den här natten har inte varit att leka med. Erik har grinat till & från hela natten & haft mardrömmar.
Jag gick till sängs 20.30 igårkväll eftersom jag va så sjukt trött. Somnade typ omgående. Vaknade 21.45 av en gråtande Erik & Tommys tröstande. Sen somnade jag om en stund eftersom Tommy tog med sej Erik ner till soffan. Sen fortsatte Erik gråta titt som tätt.
Gråtandet fortsatte även när Erik låg mellan oss. Så de blev inte så mycket mer sovet för oss tror jag bestämt,iaf inte för mej. Går ju inte att få kontakt med honom när han blir så där. Han bara gråter,tystnar,börja gråta igen osv. Ibland brukar han ha sånna där saker för sej när han håller på att bli riktigt sjuk....så nu är de bara att vänta & se.
Erik & jag är ju väldigt lika på många sätt,de har jag berättat om tidigare. I natt har han legat kloss med mej hela natten. Vilket gör att vi 2 har sovit i en 90 säng hela natten. Med tanke på att Erik har en 120 säng nu & den har han inga problem att fylla upp & jag är en sån som utan problem tar upp all plats i dubbelsängen,så har nog varken han eller jag sovit vidare värst bra inatt. Jag har ont i varenda liten led & benknota idag.. Vi vaknade 8 i morse,sen somnade jag om igen efter att Tv.n startat & vaknade efter 9. Erik han satt så nöjd i sängen med Nisse i famnen & tittade på Svamp bob fyrkant. Rara barn.

Idag ska vi nog hitta på nåt,men vad vet jag inte än. Imorgon ska Erik på dagis & sen ska han vidare hem till mamma & pappa för att stanna där en natt. Han ville de själv. De gör inte mej nåt iaf,vill han, & mamma & pappa vill låna honom så går väl de bra.....Men de blir tomt.

Nu ska jag plocka ögonbrynen & sen rycka upp mej själv....

Inga kommentarer: