Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 11 december 2009

Röda faran

Idag ska jag inviga röda faran...alltså klänningen. Ska bli kul,hoppas man får några bra kommentarer. Är ju inte vanligt att se mej i nåt dyligt faktiskt. Oftast är de ju nåt svart & sånna saker som jag har.
Tommy har iaf sagt att han inte kommer skämmas över mej i den...får ta de som en komplimang.
Bara inte mitt snygga brännmärke på bröstet syns så väl. För idag ser de rent ut sagt förjävligt ut. Stor vätskeblåsa,som jag bara vill picka hål på,men jag misstänker att de inte blir så bra i längden faktiskt. Huden är väl rätt tunn & ömtålig där skulle jag tro.
Men ikväll ska jag ha kul,fast ta de lilla lugna eftersom jag jobbar Lör & sön. Dessutom ska Erik hämtas i Graninge oxå.
Magen har pajjat igen. Men de är ju som vanligt när de blir massa saker som man inte tänkt från början. Sover gör jag ju som en kratta,de är först på morgontimmarna som jag somnar till riktigt. Sömnen har en väldigt stor inverkan på mej faktiskt. Nu har vi 25 grader varmt inne & uppe i sovrummet är de ännu värre så de är nog en stor bidragande orsak till varför jag inte sover. Men de ska inte få förstöra kvällen för mej. Jag ska ha kul & de med basta..eller vad de nu är man säger.

Igårkväll gjorde jag klart Lussebullarna oxå. 130 små lussebullar blev de. Pust vilket göra,men de va ju kul oxå förståss.
Skickade iväg Erik & Tommy till Martin med hans beställning oxå. Så nu fick jag lite pengar så att jag kanske iaf kan kolla efter en väska att ha ikväll. Skor behöver jag oxå,men jag har ett par som går att ha om de krisar... Vill för en gångsskull vara fin & få klä upp mej riktigt.
Men hittar jag ingen väska eller skor så är de inte hela världen...har ju Tommy som väska då istället.

Jaja,nu ska jag kasta mej genom duschen & sen ska vi fara iväg till stan. Har lovat Erik att ha ska få fara på Badhuset idag. Sen åker han med Mormor & Morfar där i från.

ses

Inga kommentarer: